reklama

Oáza poriadku.

Už dávnejšie som čítal, že pri veľkých letiskách existujú miesta, kde sa stretávajú fanúšikovia lietania a sledujú ako pristávajú a štartujú lietadlá. Predstavoval som si to ako niekde v poli sedia starší páni a pozerajú na oblohu

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)


Minule ma však zvedavosť dovliekla na vyhliadkovú terasu letiska vo Schwechate a to čo som videl ma dostalo. Pochopil som, aké je to vzrušujúce divadlo. Neuveriteľne presne zorganizované hemženie lietajúcich a iných obslužných strojov, pohyb ľudí na rôznych bizarných približovadlách ako schodištia, plošiny, cisterny, žeriavy, ťahače na ploche letiska v absolútnej harmónii ma očarilo. A hlavne pocit túžby po ďalekých neznámych krajinách s každým odlietajúcim strojom. Všetci sa pohybujú po presne vykreslených cestách, dávajú si prednosť a miznú vo svojom poslaní. Mal som pocit, ako by to boli hračky ktoré sa pohybujú samy od seba. Akési samostatné „Človeče nezlob se“ alebo „Monopoly“ od ktorých sa nedajú odtrhnúť oči. Dobre zorganizovaný tolerantný inteligentný svet.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Anton Sládek

Anton Sládek

Bloger 
  • Počet článkov:  148
  •  | 
  • Páči sa:  574x

Fotograf, zameraný na čiernobielu fotografiu. Zberateľ pohľadov na priestor mesta, ktorý je odrazom duše jeho obyvateľov. Narodil sa v roku 1956 v Bratislave. V rokoch 1971 - 1975 navštevoval Strednú školu umeleckého priemyslu v Bratislave. V období rokov 1977 - 1982 študoval na Filmovej a televíznej fakulte AMU v Prahe, odbor Umelecká fotografia. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu